Kävästiin messuilla viikonloppuna ja täysin huijausta odottavien äitien osalta. Ainakin mun mielestä. Meniköhän puolisen tuntia ja me oltiin jo pihalla. Lapsille siellä oli kyllä varmasti kivaa puuhattavaa. Niin ja tietty se kassi, missä oli jotain näytteitä ym. oli jees. Tosin enemmänkin olisi saanut olla. Lähinnä just tollasii kertis juttui siinä oli ja niitä tuskin tulee mieleen edes ostaa tai mä en ainakaan tiennyt moisten olemassaolosta. Johtunee sekin varmaan siitä, että sen osaston olen tarpeettomana kaupassa ohittanut - ainakin tähän asti.

Oireita mulla ei ole edelleenkään. Ei oo paha olo, ei nippaa, ei nipistä, ei vihlo, ei siis mittään. Joteskin sellainen olo, että ei tuolla ketään ole. Kuukletin tietty tuulimunaraskaudenkin, jotta sain varmistuksen asialleni. Että ihminen on tyhmä! Täytyy ihan ehdoin tahdoin tollasii mennä lukemaan. Ens viikolla on np-ultra ja sitte se selviää. Äijä on tossa jo ounastellu, että mua taitaa jännittää sinä aamuna taas siinä määrin, että istun pöntöllä koko aamun. Niin kävi ekan neuvolakänninkin aamuna ja siinähän nyt ei ole mitään jänskättävää!